Portal Web
GAGalego ESCastelán
Identifícate

Sede Electrónica

No hay subtitulo

  • Menu
Sede Electrónica
✕
  • Os meus datos
    • Posición global
    • Recibos
    • Obxectos tributarios
    • Datos do padrón
    • Datos persoais
    • Expedientes
    • Anotacións de rexistro
    • Calendario fiscal
    • As miñas autoliquidacións
    • Alta de autoliquidacións
    • Descarga de documentos
    • As miñas notificacións
    • Fraccionamentos
    • Arquivo de documentos
    • Portasinaturas
  • Publicacións Oficiais
    • Oferta pública de emprego
    • Taboleiro de anuncios
    • Normativa municipal
    • Sesións da Xunta de Goberno Local
    • Sesións do Pleno
    • Perfil de contratante
    • Calendario fiscal
  • Trámites
    • Catálogo de trámites
    • Consentimento para a notificación electrónica
    • Presentación de documentos e alegacións
    • Presentación de documentación requirida
    • Solicitude de tarxetas de bonobús
    • Tarxetas de aparcamento para residentes
    • Oficinas de asistencia en materia de rexistro
    • Queixas e suxestións
    • Validación de documentos

Como se tramita

De forma xeral, os trámites poden realizarse a través de dúas canles
  1. Tramitación en liña, a través de rexistro electrónico
  2. Tramitación presencial, con cita previa
Se actúa a través de representante consulte representación
 
REXISTRO ELECTRÓNICO:
  1. Acceda á sede electrónica do Concello de Santiago de Compostela mediante DNI ou certificado dixital admitido
  2. Cubra os datos e achegue a solicitude, se é preciso, e a documentación que indica o trámite, asinada dixitalmente
  3. No suposto de que o trámite inclúa un modelo de solicitude asociado en formato pdf, é necesario cubrilo e achegalo

PRESENCIAL (CON CITA PREVIA PARA URBANISMO E ATENCIÓN AO CONTRIBUÍNTE)


Acuda á oficina de asistencia en materia de rexistro, co seu documento oficial de identidade e a documentación esixida para realizar o trámite. O horario de atención presencial no Rexistro é de 9:00 a 13:30 h. (SEN CITA PREVIA)

Tamén pode solicitar cita a través do teléfono:

Atención ao Contribuínte: 981 542 340

Rexistro/Información de Urbanismo: 981 542 420

 MODELO DE SOLICITUDE

Se o trámite que se pretende realizar NON dispon de modelo de solicitude específico no apartado de DOCUMENTACIÓN RELACIONADA, e NON figura indicado no apartado DESCRICIÓN como de TRAMITACIÓN EXCLUSIVA TELEMÁTICA, pode empregar o modelo de “Solicitude xeral” que pode descargar aquí CS000 Solicitude xeral.pdf

 

Información pública ao abeiro da Lei de transparencia.

DESCRICIÓN

Obter do Concello de Santiago de Compostela información administrativa xeral sobre servizos, trámites e xestións non incluídas no ámbito de aplicación da Ordenanza de transparencia, acceso á información pública e reutilización de datos da Administración do Concello de Santiago de Compostela, que foran elaborados ou adquiridos no exercicio das súas funcións.

QUEN O PODE PRESENTAR

O interesado, directamente ou a través de representante

CANDO O PODE PRESENTAR
En calquera momento.
LUGAR DE PRESENTACIÓN
Acuda á oficina en materia de rexistro que corresponda segundo a unidade tramitadora coa documentación esixida para realizar o trámite
UNIDADE XESTORA
Secretaría Xeral.
PRAZOS DE RESOLUCIÓN
1 mes
EFECTOS DO SILENCIO ADMINISTRATIVO
Desestimatorio
RECURSOS

Consulte os recursos aplicables

 

NORMATIVA

Estatal:

Lei 39/2015, de 1 de octubre, do Procedemento administrativo común das administracións públicas

Lei 40/2015, do 1 de outubro de réxime xurídico do sector público

Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de protección de datos persoais e garantía dos dereitos dixitais

Artigo 105 da Constitución española

Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno

Lei 57/2003, do 16 de decembro, de medidas para a modernización do goberno local.

Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local

Municipal:

Ordenanza de transparencia, acceso á información pública e reutilización de datos da Administración do Concello de Santiago de Compostela

TAXA ASOCIADA Á TRAMITACIÓN

A expedición de copias ou transposición da información a un formato diferente ao seu orixinal dará lugar á aplicación da Ordenanza 3.07 taxa pola expedición de documentos administrativos

INFORMACIÓN ADICIONAL

<-Están excluídos da consulta as notas, borradores, resumos e documentos de traballo interno, sen relevancia ou interese público, así como a información en curso de elaboración e que deba facerse pública no prazo de tres meses. Tampouco poden solicitarse por esta vía a elaboración de informes ou ditames, nin formular consultas xurídicas, nin información que requira un traballo complexo de elaboración ou reelaboración para poder entregala.

<-Non é necesario xustificar as solicitudes, con todo, en caso de solicitar información de acceso restrinxido, recoméndase expoñer os motivos ou circunstancias que, a criterio da persoa solicitante, poderían xustificar a suspensión da restrición. Se o acceso á información pode afectar dereitos ou intereses de terceiras persoas, estas dispoñerán dun prazo de 10 días para presentar alegacións.

dereito de acceso é un dereito que complementa a información que o cidadán pode obter consultando a información publicada no Portal de transparencia municipal e no resto de webs municipais. Se a persoa interesada quere exercer o dereito de acceso á relación dos seus datos persoais obxecto de tratamento no Concello e á información sobre os tratamentos realizados, deberá facelo, necesariamente, a través do trámite “Exercicio do dereito de acceso aos datos persoais”.

Información sobre protección de datos

 

NIVEL DE IDENTIFICACIÓN DE QUEN SOLICITA
Alto:
Certificado dixital recoñecido e sinatura electrónica
DOCUMENTACIÓN NECESARIA
Documentación requirida
Autoliquidación das taxas correspondentes
Documentación de representación
Acreditación da representación
Documento de identidade de representacion
  • Tramitación Online
    Seleccione como desexa identificarse:
    • Con Autofirma
  • Tramitación Presencial
  • Sobre a sede
    • Titularidade
    • Normativa
    • Calendario e cómputo de prazos
    • Data e hora oficiais
    • Relación de servizos electrónicos
    • Carta de servizos
  • Información de interese
    • Política de privacidade
    • Certificados electrónicos
    • Sistemas de identificación
    • Interrupcións do servizo
    • Sistemas de sinatura
    • Ligazóns de interese
  • Axuda
    • Preguntas frecuentes (FAQ)
    • Axuda da Sede
    • Aviso legal
  • Utilizabilidade
    • Inicio
    • Accesibilidade
    • Mapa do web
Concello de Santiago de Compostela - Centro de Atención ás Persoas Usuarias da Administración Electrónica
  • Pazo de Raxoi. Praza do Obradoiro 15705 Santiago de Compostela (A Coruña)
  • 981 542 400
  • soporte.sede@santiagodecompostela.gal
  • santiagodecompostela.gal/