Portal Web
GAGalego ESCastelán
Identifícate

Sede Electrónica

No hay subtitulo

  • Menu
Sede Electrónica
✕
  • Mis Datos
    • Posición global
    • Recibos
    • Objetos tributarios
    • Datos del padrón de habitantes
    • Datos personales
    • Expedientes
    • Anotaciones en el registro
    • Calendario fiscal
    • Mis Autoliquidaciones
    • Alta de autoliquidaciones
    • Descarga de documentos
    • Mis notificaciones
    • Fraccionamientos
    • Buzón de documentos
    • Portafirmas
  • Publicaciones Oficiales
    • Oferta pública de empleo
    • Tablón de anuncios
    • Normativa municipal
    • Sesiones de junta de gobierno local
    • Sesiones de pleno
    • Perfil de contratante
    • Calendario fiscal
  • Trámites
    • Catálogo de trámites
    • Consentimento para a notificación electrónica
    • Presentación de documentación e alegacións
    • Presentación documentación requirida
    • Solicitud tarjeta bonobús
    • Tarjetas de aparcamiento para residentes
    • Oficinas de asistencia en materia de registro
    • Quejas y sugerencias
    • Validación de documentos

Cómo se tramita

De forma general, los trámites pueden realizarse a través de dos vías
  1. Tramitación en línea, a través de registro electrónico
  2. Tramitación presencial, con cita previa
Si actúa a través de representante consulte representación
 
REGISTRO ELECTRÓNICO:
  1. Acceda a la sede electrónica del Ayuntamiento de Santiago de Compostela mediante DNI o certificado digital admitido
  2. Cubra los datos y adjunte la solicitud, si es necesario, y la documentación que indica el trámite, firmada digitalmente
  3. En el supuesto de que el trámite incluya un modelo de solicitud asociado en formato pdf, es necesario cubrirlo y adjuntarlo

PRESENCIAL (CON CITA PREVIA PARA URBANISMO Y ATENCIÓN AL CONTRIBUYENTE)


Acuda a la oficina de asistencia en materia de registro, con su documento oficial de identidad y la documentación exigida para realizar el trámite. El horario de atención presencial en el Registro es de 9:00 a 13:30 h. (SIN CITA PREVIA)

También puede solicitar cita a través del teléfono:

Atención al Contribuyente: 981 542 340

Registro/Información de Urbanismo: 981 542 420

 MODELO DE SOLICITUD

Si el trámite que se pretende realizar NO dispone de modelo de solicitud específico en el apartado de DOCUMENTACIÓN RELACIONADA, y NO figura indicado en el apartado DESCRIPCIÓN como de TRAMITACIÓN EXCLUSIVA TELEMÁTICA, puede emplear el modelo de “Solicitud general” que puede descargar aquí CS000 Solicitud general.pdf

Tarxeta de aparcamento para residentes

DESCRIPCIÓN
Obter a autorización para aparcar en zona de residentes verde ou azul.
PERSONAS LEGITIMADAS

O interesado, directamente ou a través de representante

PLAZOS DE PRESENTACIÓN
En calquera momento
LUGAR DE PRESENTACIÓN
Acuda á oficina en materia de rexistro que corresponda segundo a unidade tramitadora coa documentación esixida para realizar o trámite
UNIDAD GESTORA
Circulación e Seguridade Cidadá
PLAZOS DE RESOLUCIÓN
3 meses.
EFECTOS DEL SILENCIO ADMINISTRATIVO
Desestimatorio
RECURSOS CONTRA LA RESOLUCIÓN

Consulte os recursos aplicables

 

NORMATIVA REGULADORA

Estatal:

Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas

Ley 40/2015, de 1 de octubre de Régimen Jurídico del Sector Público

Ley 33/2003, de 3 de noviembre, do patrimonio de las administraciones públicas

Municipal:

Ordenanza do sistema de ordenación e regulación do servizo da O.R.A. e aparcamento de residentes.

TASA ASOCIADA A LA TRAMITACIÓN

Ordenanza 3.17 Taxa polo estacionamento de vehículos de traccion mecánica nas vías públicas municipais

INFORMACIÓN ADICIONAL

Información sobre protección de datos

Formulario de solicitude en modelo oficial

LUGAR DE RECOLLIDA: As tarxetas de residentes de zona verde e azul, de domicilio particular e profesional, así como as tarxetas de Municipio, recolleranse no prazo de 10 días hábiles contados dende a presentación da solicitude (agás se lle requira documentación adicional) na sede de TUSSA situada na rúa Clara Campoamor (Estación Intermodal).
Teléfono: 981 568 106.
Correo electrónico: tussa@tussa.org

Horario de atención ao público: de luns a venres de 9:00 a 14:00 horas e de luns a mércores de 16:30 a 20:30 horas.
Para a súa recollida é necesario presentar o documento oficial de identificación do interesado e/ou autorización correspondente do titular, en caso de actuar en representación.
O titular da tarxeta debe comunicar ao Concello, no prazo máximo de 15 día, calquera modificación dos datos tidos en conta para a concesión do distintivo e, de ser o caso, proceder a súa devolución.

Notas relativas ao duplicado ou cambio de tarxeta: Pago da tarxeta (5 €). Efectuarase no momento da recollida da tarxeta.

AVISO IMPORTANTE: Os titulares de distintivos de residentes están obrigados a comunicar formalmente ao Concello de Santiago de Compostela calquera modificación dos requisitos establecidos para a concesión da tarxeta de residentes: titularidade dos vehículos, cambio do vehículo autorizado, residencia do titular da tarxeta ou calquera outra circunstancia que fora tida en conta na concesión dos referidos distintivos. Asemade, os interesados deberán estar ao corrente no pago do imposto de vehículos de tracción mecánica e non ter sancións de tráfico pendentes de pago.
De non proceder a dita comunicación, o Concello realizará de oficio as comprobacións correspondentes. A autorización poderá quedar sen efecto cando se constate calquera modificación nas condicións non comunicadas, a existencia de débedas tributarias ou de falta de pagamento de sancións.

DOCUMENTACIÓN RELACIONADA
Solicitude MO027

NIVEL DE IDENTIFICACIÓN DE QUIEN SOLICITA
Substancial:
Acceso mediante sistema Cl@ve
DOCUMENTACIÓN NECESARIA
Documentación requirida
Solicitude
Contrato de renting
Autoliquidación
Autoliquidación das taxas correspondentes
Permiso de circulación
Permiso de circulación do vehículo, no caso de residentes con vehículo en réxime de propiedade
Autorización da empresa
Autorización da empresa para facer uso do vehículo de maneira única e exclusiva e fóra do horario de traballo, no caso de residentes con vehículo de empresa.
Acreditación domicilio
Acreditar o domicilio de traballo da persoa solicitante, mediante un certificado da empresa, no caso de residentes por razón de traballo ou actividade profesional (ORA e verde)
Certificado da empresa
Acreditar o domicilio de traballo da persoa solicitante, mediante un certificado da empresa, no caso de residentes por razón de municipio
Certificado domicilio
Certificado da empresa que acredite o domicilio, no caso de cambio de tarxeta por variación de enderezo
Documentos que acrediten a modificación dos datos
Documentos que acrediten a modificación dos datos, no caso de cambio de modalidade de tarxeta por variación de datos
Libro de familia
Certificado do Rexistro de parellas de feito
Xustificación cambio de vehículo
Documentación de representación
Acreditación da representación
Documento de identidade de representacion
  • Tramitación Online
    • Acceso con Autofirma
    • Acceso con Cl@ve
  • Tramitación Online
  • Sobre la Sede
    • Titularidad
    • Normativa
    • Calendario y cómputo de plazos
    • Fecha y hora oficial
    • Relación de servicios electrónicos
    • Cartas de servicios
  • Información de interés
    • Política de privacidad
    • Certificados electrónicos
    • Sistemas de identificación
    • Interrupciones del servicio
    • Sistemas de firma
    • Enlaces de interés
  • Ayuda
    • Preguntas frecuentes (FAQs)
    • Ayuda de la Sede
    • Aviso legal
  • Usabilidad
    • Inicio
    • Accesibilidad
    • Mapa web
Ayuntamiento de Santiago de Compostela - Centro de Atención a las Personas Usuarias de la Administración Electrónica
  • Pazo de Raxoi. Praza do Obradoiro 15705 Santiago de Compostela (A Coruña)
  • 981 542 400
  • soporte.sede@santiagodecompostela.gal
  • santiagodecompostela.gal/es