Como se tramita

De forma xeral, os trámites poden realizarse a través de dúas canles
  1. Tramitación en liña, a través de rexistro electrónico
  2. Tramitación presencial, con cita previa
Se actúa a través de representante consulte representación
 
REXISTRO ELECTRÓNICO:
  1. Acceda á sede electrónica do Concello de Santiago de Compostela mediante DNI ou certificado dixital admitido
  2. Cubra os datos e achegue a solicitude, se é preciso, e a documentación que indica o trámite, asinada dixitalmente
  3. No suposto de que o trámite inclúa un modelo de solicitude asociado en formato pdf, é necesario cubrilo e achegalo

PRESENCIAL (CON CITA PREVIA PARA URBANISMO E ATENCIÓN AO CONTRIBUÍNTE)


Acuda á oficina de asistencia en materia de rexistro, co seu documento oficial de identidade e a documentación esixida para realizar o trámite. O horario de atención presencial no Rexistro é de 9:00 a 13:30 h. (SEN CITA PREVIA)

Tamén pode solicitar cita a través do teléfono:

Atención ao Contribuínte: 981 542 340

Rexistro/Información de Urbanismo: 981 542 420

 MODELO DE SOLICITUDE

Se o trámite que se pretende realizar NON dispon de modelo de solicitude específico no apartado de DOCUMENTACIÓN RELACIONADA, e NON figura indicado no apartado DESCRICIÓN como de TRAMITACIÓN EXCLUSIVA TELEMÁTICA, pode empregar o modelo de “Solicitude xeral” que pode descargar aquí CS000 Solicitude xeral.pdf

 

Catálogo de trámites

Coa intención de facilitar o proceso de firma electrónica, integrouse a tramitación electrónica co compoñente . Para o seu uso requírese a súa instalación previa.

ATENCIÓN! En caso de NON ter  instalado aparecerá a mensaxe "Non se puido conectar con AutoFirma".