Cómo se tramita

De forma general, los trámites pueden realizarse a través de dos vías
  1. Tramitación en línea, a través de registro electrónico
  2. Tramitación presencial, con cita previa
Si actúa a través de representante consulte representación
 
REGISTRO ELECTRÓNICO:
  1. Acceda a la sede electrónica del Ayuntamiento de Santiago de Compostela mediante DNI o certificado digital admitido
  2. Cubra los datos y adjunte la solicitud, si es necesario, y la documentación que indica el trámite, firmada digitalmente
  3. En el supuesto de que el trámite incluya un modelo de solicitud asociado en formato pdf, es necesario cubrirlo y adjuntarlo


Acuda a la oficina de asistencia en materia de registro, con su documento oficial de identidad y la documentación exigida para realizar el trámite. El horario de atención presencial en el Registro es de 9:00 a 13:30 h. (SIN CITA PREVIA)

También puede solicitar cita a través del teléfono:

Atención al Contribuyente: 981 542 340

Registro/Información de Urbanismo: 981 542 420

 MODELO DE SOLICITUD

Si el trámite que se pretende realizar NO dispone de modelo de solicitud específico en el apartado de DOCUMENTACIÓN RELACIONADA, y NO figura indicado en el apartado DESCRIPCIÓN como de TRAMITACIÓN EXCLUSIVA TELEMÁTICA, puede emplear el modelo de “Solicitud general” que puede descargar aquí CS000 Solicitud general.pdf

Presentación de documentación e alegacións

Presentación de documentación ou de alegacións a expedientes en trámite (expedientes abertos de oficio ou por instancia de parte).
Non utilice este procedemento para presentar solicitudes

Presentación de documentación ou de alegacións a expedientes en trámite (expedientes abertos de oficio ou por instancia de parte).
Non utilice este procedemento para presentar solicitudes.

O interesado, directamente ou a través de representante

O prazo para presentar documentación/alegacións será o establecido na notificación do requirimento ou do trámite de audiencia.

Acuda á oficina en materia de rexistro que corresponda segundo a unidade tramitadora coa documentación esixida para realizar o trámite

Calquera unidade orgánica do Concello de Santiago de Compostela 

No procede

Lei 39/2015 do procedemento administrativo común

Lei 40/2015 de réxime xurídico das administracións públicas

É gratuíto

1. Para presentar na sede documentación requirida nun procedemento xa tramitado na administración electrónica prema a opción “Achega de documentación por requirimento”. A seguir, seleccione o código do requirimento que consta no documento que se lle notificou e incorpore a documentación solicitada.
Se o expediente non está tramitado na administración electrónica non se lle habilitará a opción “Achega de documentación por requirimento”. Neste caso debe marcar a opción “Achega libre” e proceder segundo o indicado no punto 2.

2. Para presentar documentación na sede como “Achega libre” prema esta opción, indique o código do expediente e engada o formulario cuberto e os documentos que vai presentar (escollendo o tipo documental que corresponda a cada un dentro do catálogo despregable “Tipo/descrición”).

3. Para presentar alegacións na sede debe proceder segundo o indicado no punto 2 para “Achega libre”.

4. A presentación presencial require achegar o formulario cuberto e os documentos que desexa anexar.


Información sobre protección de datos


Solicitude CS004

Alto:
Certificado digital reconocido y firma electrónica
Documentación requirida
Solicitude
Documentación de representación
Acreditación da representación
Documento de identidade de representacion